Gymnasieval

Då var de klart då.
- (ojj, liten bild, Skit samma) Ska kolla med Tor (rådgivare eller vad han nu är) i morgon så kan vi kolla igenom allt och jag kanske ändrar mig med mina val. Fast inte om Hotell- och turist programmet på Plus. De är jag säker på att jag vill gå :D
För ni som inte ser, Mina val är
1 Hotell- och Turistprogrammet, Hotel och Konferans, Plusgymnasiet Skövde
2 Barn- och fritidsprogrammet, Plusgymnaiset Skövde
3 Barn- och fritidsprogrammet, Fågelviksgymnasiet (Tibro)
4 Estetiska Programmet, Musik, IT-Gymnaiset Skövde
Gantt ♥
♫ Someone Like You - Adele

Kommentarer
Postat av: Sara :3

(Y) :D

2012-02-01 @ 21:32:59
URL: http://TheXkawaii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0