Whitney Huston död

Hejhej! Vaknade upp i morses och hade fått en notis från The New York Times appen att Whitney Houston, 48, hade dött. Det var ju sorgligt. Inte för att jag lyssnar på henne så mycket (knappt inte nått) men jag tycker alltid det är ledsamt när någon dör. Och jag gillar hennes låtar " I Will Always Love You" & "One Moment In Time"
Visserligen har hon kämpat mot drogmissbruk osv genom åren så de kan ju vara en anledning, men vad vet jag?
Jaja, That's Life ♥
- Sant. (fast "no one" är ju att ta i, det är många som bryr sig) ♥
♫ I will always love you - Whitney Houston

Kommentarer
Postat av: Sara :3

De där på sista bilden har jag faktiskt tänkt på ! :O

Sorgligt egentligen att världen är sån :(

2012-02-13 @ 22:28:57
URL: http://TheXkawaii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0