Gulliver's Travels

Hejhej!
Har just sett på Gulliver's Travel (gulliver's Resor) för första gången nu då :P Haha jag är efter!! xP Men den var riktigt bra. Absolut mycket bättre än den typ tusen år gamla orginalfilmen vi tvingas se i skolan iaf x( Men varför o varför har inget talat om för mig att förutom coolaste Jack Black så spelar även grymma Jason Segel (How I Met Your Mother) och Chris O'Dowd!!! Chris O'Dowd! Han speler ju i världens typ grymmaste film!!! The Boat That rocked!!! ♥♥ Jag älskar den filmen!!!
'
- Han är ju bara så cool!!!! :D ♥
- Och han är ju också azum bra ju! ;P
Men nu ska jag försöka sova lite för i morgon ska jag upp tidigt för då ska de åkas till Skövde och handla in de sista julklapparna ;D
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0